Vigtige ting at vide.
- Betalingen bliver trukket samme dag du betalte første gang medmindre andet er sket.
- Hyppighed af betalinger er bestemt af det produkt du har valgt.
- Først afsendelse af nye bokse sker tidligst d. 2. i hver måned.
- Der er er ingen binding på boksen. Du kan afmelde dig når som helst og modtager ikke den næste boks.
- Hvis du er utilfreds med produktet, er det altid muligt at skrive på hej@frod.dk , eller ring til +45 2615 4177. Du altid velkommen til at ringe.
Betaling
FROD modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på den given dato ved checkout.
Alle betalinger går i gennem med det samme og sendt afsted samme hverdag eller hverdagen efter.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
FROD bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Forudbestilling
Ved forudbestilling har du til enhver tid ret til at afmelde dig forudbestilling op indtil varen er
Levering
Din bokse bliver sendt afsted til dig på dagen eller dagen efter betalingen er gået i gennem
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal i senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på hej@frod.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: hej@frod.dk
Troensevej 4E, 9220 Aalborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hej@frod.dk